Follow on Bloglovin

mandag 25. november 2013

Vi ses i kveld (invitasjon til å stille meg spørsmål)

Hei. 

Hei! 

Er det noen der? 

Jeg leter. 

Først mellom fingrene.

Jeg ser gjennom fingrene. 

Jeg ser tastaturet er svart. Døden er også svart. 

Bokastavene på tastaturet, er hvite. Engler er også hvite. 

Og snø. Skjermen lager snø om jeg ber (Gud eller hvermann)

om gamle tv-signaler.


Fra der, går vi inn.

Inn i nåtiden, www. 

De usynlige kodene, html, og trådene 

som binder nettverket sammen 

wi-fi i stedet for FBI 


eller i tillegg. Det er alltid noe ekstra 

kjøp tre, betal for to 

og slik stokker vi oss gjennom kjøpesenteret 

i god tro 

på beste tilbud. Og så, 


setter jeg meg, på en kafé uten servering 

og inviterer deg til å spørre hvem er jeg?

En mer eller mindre normal spørrerunde i bloggen min, 

ja, macbooken sa ja, så bare spør du, spør om du lurer på noe.

Jeg svarer i kveld,  klokken 19. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar