Follow on Bloglovin

søndag 15. desember 2013

Monolog

- Hei. 
- Hei. 
- Jeg fikk ingen venner i går, så jeg legger puslespill med bildene mine, dette bildet er av Humpty som Nefer har laget som jente, og jeg deler det slik Humpty faller, og setter henne sammen igjen, slik at hun kan stå skrevet. 
- Hva? 
- Jeg spurte om en bloggvenn. Om noen, ville gå inn i det nye året, hånd i penn, eller, hånd i tastatur, og ha en skrivesamtale. I bloggene våre. 
Jeg og en til. Skriv til meg, fortell litt, og jeg velger en venn, som jeg gjennom 2014 
skal ta, hånd i hånd, hånd i tastatur, med meg samtalene med inn i bloggen. 
Jeg tror bloggen min får flere perspektiver, om vi skriver til hverandre, deler. Hva 
gjorde du i går? Jeg sang alle fugler små de er, matet fuglene og telte 
snøfnugg og sauer. Jeg gjør sånne ting. Sånne bittesmå ting. Kanskje, lurer du på hvorfor.
Kanskje VET du hvorfor. Kanskje gjør du det. Eller noe helt annet. Kanskje skålte 
du i en øl i går, eller gjemte deg under dyna med en bok, eller, eller kanskje 
sovnet du sammen med den du elsker
høyere enn himmelen
(det er ikke tak i internetthuset). 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar