Follow on Bloglovin

lørdag 28. desember 2013

Verdt og merke seg

Noen ganger, når vi leser, glemmer vi hvor vi sluttet da vi la fra oss boka. På norske bokbloggeres portal så jeg at noen hadde blogget om praktiske og fine julegaver de hadde fått i år: Hjemmelagde bokmerker. Jeg leste og betraktet bildene, med søte snømenn som passet på sidene. Fra det ene til det andre, fant jeg noe fint for alle som ikke fikk håndlagde til jul. På bloggen 
gidetvidere /payitforward var det noen helt spesielle uglebokmerker. Her er link til innlegget om de, og her ligger pdf-filen hvis du vil lage deg noen. Jeg fløy pladask, det er vel det ugler gjør. 

Sånn ellers, er alt som vanlig. Eller uvanlig. Jeg må lære meg å fly om igjen. Jeg må lære meg å falle, uten å lukke igjen ordene. For det er det som skjer når en forfatter ikke kan snakke eller skrive: Den har lukket igjen ordene, stengt butikken, låst døra og gått. Og når jeg ringer på, er det ingen hjemme. Eller, er dette en ny historie jeg skal bokmerke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar