Follow on Bloglovin

lørdag 14. desember 2013

Vil du være bloggvennen min?

Jeg er bare en jente. En jente midt i en bok, mellom høye gjerder og jo, jeg er en dame, en dame som skriver. ALtså er jeg når jeg skriver. Det var første boka jeg leste litt i. før jeg ble jounaliststudent. For 10 og et halvt år siden. Rart hva man husker.  En slik bloggveksling, ville jeg likt. På nyåret. Skriv til meg om du vil være med, så velger jeg en av dere andre bloggere å veksle med. Vi kan begge poste begges innlegg i bloggen vår. Vil du være med, så heng på! :) Jeg tenker å begynne 1. januar, med alt et nytt år er og ikke er. Planer, drømmer, realitet. Alt har en plass. Mellom linjene. 

Men før det, vil jeg skrive en julehilsen. Et epostkort. Kjenner du noen, som jeg kunne glede, som en liten hemmlig nisse, med noen linjer, før jul?

H.

1 kommentar: