Follow on Bloglovin

fredag 14. mars 2014

Skrivende søker skrivevenn

Hei! Jeg skriver rett ut i tomme luften, og jeg lurer på om den kan måles i liter. Hvor mange liter melk er luft? Kan en baby vokse på det? Er du mor eller har du en bok i magen? Skal vi skrive sammen? På bloggene våre? Vi kan mailveksle og så legge det ferdige ut på bloggen. Som et litterært brev. Veksle. Er det noen mynter der ute? Eh, jeg mente, forfattere? Send meg en mail på helenelar@gmail.com om du syns dette virker drivende som en båt som holder hode over vann og topplua nedover ørene om det skule bli for kaldt og vi alle er under isen. Hodet over vannet. Det er det jeg prøver på, holde hodet hevet og ryggen rak. Men jeg blir så liten da, alene, når jeg og du ikke er like. Likevel, kan jeg godt skrive med deg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar