Follow on Bloglovin

torsdag 19. juni 2014

Sommer kommer: Velkommen til tekst på bloggene våre

Jeg og Berit  i http://beritbok.blogspot.no
inviterer til lett sommerlektyre. Har du husket å sjekke badetemperaturene? Den første dukkerten er den aller kalleste. Vi vil fra i morgen, kaste badeballen over til hverandre i bloggene våre. Det er fredagen mange skolebarn har sin siste skoledag. Vi voksne har kanskje ferie, eller kanskje ikke. Uansett, det er sommer, det er sol og det er regn. Jeg begynner. Jeg skriver et innlegg om noe jeg opplever eller har opplevd, lest eller observert, og avslutter med et spørsmål mens jeg kaster badeballen over til Berit som svarer på spørsmålet og avlsutter sin tekst med et nytt spørsmål. I alle disse skriveinnleggende linkes du over til den andre til slutt for å kunne følge svaret. Slik svømmer og skriver vi oss gjennom sommeren. God lesning! Jeg håper på god skriving. 

2 kommentarer: