Follow on Bloglovin

onsdag 30. juli 2014

Kindle-frelst og dødsårsak Kvinne



Ja, jeg liker macen min og ipaden, men.... det skjer så mye på de enhetene. Det er facebook, det er tilgjengelighet, epost til eller fra meg, det er bilder, det er nett og slett. Så nå når jeg skal lese, har jeg i tillegg et Kindle paperwhite fra Multicom . Rask levering, ikke noe tastatur som bråker, god lesbarhet. Bedre kan det ikke bli. 

I dag har jeg sittet og sett på bøker på digitalbok.no  og kjøpt meg ei bok! 29 kroner er ingen upris. Det var Signaler fra Cappelen, der debutanter skriver, gjerne om temaer som ellers er litt tabu. Boka heter Dødsårsak: Kvinne. Jeg gleder meg! Jeg kunne ønske jeg var i den selv, men mitt innsendte bidrag vaa kanskje litt for spesielt. Men jeg har det på macen. Kanskje en dag, kanskje en dag passer den et sted. Om jeg passer noe sted i det hele tatt. 

Lydløse Kindle passer meg i alle fall. Og størrelse xs eller barn 16 år. Jeg går i miniskjørt. Nei, det var løgn. Ullbuksa fra Nøstebarna er trygt på. Her gjør vi ingen endringer. I den ene eller andre retningen. Forandringer er store for meg. Har du klippet håret, kan jeg skvette når jeg ser deg. Men tilbake til bøkene. Det var en gang. 

REDIGERT: Det var ikke signatur jeg sendte inn til, men Signaler. SIgnatur er sakprosa. Fortellende sakprosa. Jeg skal skrive mer om det etterpå. Kanskje det er et område jeg kunne søke meg inn mot. Noen ganger. For jeg liker sannheten. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar