Follow on Bloglovin

torsdag 14. august 2014

Ikke akkurat bøker

... men en strikkeoppskrift. Jeg tegnet vottemønster med teksten (ja, jeg liker tekst) ikke mobb. Holder man hendene sammen, står det "ikke mobb" både over og under. Det er høst i lufta og ute blåser en mann bort løvet som alt har falt. Det fikk meg til å tenke vinter. 
Sommeren står for fall og skolestart er snart på gang. Da er mot mobbing viktig. Samtidig, skal jeg innrømme, at jeg tror jeg trengte mobbing for å vite hvor jeg befant meg. Med min problematikk. Likevel, håper jeg andre slipper å bli mobbet. 

Vil du lage votter? Jeg har hele oppskriften som pdf-fil. Jeg har ikke prøvestrikket da jeg ikke har anledning til det nå, så jeg tar bare 25 per oppskrift tilfelle du må tilpasse litt underveis. 

Høstens bøker er også like rundt hjørnet. Jeg forventer mange boklanseringer. Det kommer nok også noen bøker innen hobbyer som matlaging, strikking, hekling og foto. Jeg følger med. 

1 kommentar:

  1. Strikking er en av alle de tingene jeg ikke kan, men liker mønsteret. Håper du bruker de du har strikket masse i vinter :)

    SvarSlett