Follow on Bloglovin

tirsdag 23. september 2014

Et godt blad

Ingen ting er som å krype opp i sofaen med en god bok, sier vi ofte. Men noen ganger, er et blad enda bedre. Med glanset papir, fine bilder. Egmont skriver i dag at de største bladene fortsatt selger mest, og at det er vi damer som leser mest - og aller mest i den mer voksne aldersgruppen. Det er Hjemmet, Norsk Ukeblad og Famlien som er på topp, mens Elle også er i vekst. 

Nisjebladene vokser også, for eksempel interiørblader. Humor som Nemi og Pondus selger også godt selv om tegneserier generelt har gått noe ned i salg. 

Selv har jeg alltid likt at noe følger med bladet, noe ekstra, til akkurat oss lesere. Kanksje er det en barnslig interesse å ville det skal følge med noe jeg kanskje aldri bruker, men det var et spenningsmoment hver fredag jeg og pappa var på butikken og jeg fikk velge meg et blad. 

Liker du de små ekstragavene? 

1 kommentar:

  1. Liker ukeblader veldig godt. Spesielt de som innholder strikkeoppskrifter. Ofte kjøper jeg ett blad bare pga det, selvom jeg ikke syns noe annet ser interressant ut. Når det gjelder de små gavene taes di imot med takk :)

    SvarSlett