Follow on Bloglovin

mandag 22. september 2014

God morgen mandag!

Det er tidlig formiddag (Wikipedia: Formiddag er den perioden av dagen som avløser morgen. Teoretisk starter den klokken 09.00 og varer frem til klokken 12.00 (middag). Formiddag avløses av ettermiddag som går videre over i kveld.) I litt videre forstand kan formiddag beskrive hele den første halvdel av døgnet, med uttrykket ante meridiem (a.m.) hentet fralatin.)

Frokosten er spist. Epostene lest og jeg går gjennom nettbutikker for bøker, som jeg som oftest glemmer i jungelenen (les: Internettjungelen). 

Først har vi CDONhttp://cdon.no/, som byr på bøker og musikk. Og apropos musikk, glemmer jeg ofte at platekompaniet.no også selger bøker. Forvirret? Det er jeg. Jeg husker at ARK har bøker, ordet ark minner meg om sidene i ei bok. Men de har også en tilleggstjeneste som ikke alle er klar over. Den heter klikk og hent. Det betyr at du kan sitte hjemme i ro og mak, bestille bøkene du ønsker og få de henteklare i butikken du velger det - og det til nettpris om det var noen tilbud. Ark venner har alltid tilbud. Og gratis Dagblad fra i dag eller hvilken dag du måtte komme, også når du ikke handler. Adlibris, Haugenbok og Bokkilden er tre andre  butikker jeg bruker mye.  Alle kan anbefales. Fortelen med bokkilden er at for oss som er medlemmer, er det alltid fri frakt på bøker, samme hvor billig boka er. 

Jeg blar videre i denne dagen. Nå venter samtale om en time, deretter litt foto og blogg på http://kamerailomma.blogg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar