Follow on Bloglovin

fredag 19. september 2014

Sitt fint i det!

Fredagsdrømmer i en sofa! trademax har sofaer til under 5000 kroner, og jeg kjenner på baken at jeg godt kunne trenge en ny sofa å slynge meg i med boka mi. Ellegant skulle den være. Ellegant, komfortabel og til en god pris. Er ikke det tre gode ting?

I vår tid, varer ting kortere enn før. Verden går i et raskere tempo. Vi bytter sofa, data, vaskemasking, - alt sammen oftere. Derfor ville jeg satset på kvaltitet som varer litt lengre. Jeg er ikke så glad i forandring av ting jeg liker, så når jeg først har funnet det rette inventaret, vil jeg at det skal holde seg. År etter år. Men selvsagt, lommeboka setter pris på en god pris fremfor å bruke opp hele budsjettet på noe å sitte i.

Den største hobbyen blandt nordmenn, er oppussing. Og hva passer vel bedre i en nystylet stue enn nettopp en fin sofa? Jeg er ikke i en slik fin stue, men da ville sofaen blitt blikkfang og fått alt fokus. Og jeg skulle sitte der med boka mi, skrive, beskrive og la meg bli inspirert.

Her er en sofa jeg kunne tenkt meg. Den går ikke ut på dato, og jeg liker ting som varer så jeg satser på kvalitet. Bildet er fra trademax. Enkel, stilig, romslig.

Jeg kunne godt tenkt meg tilhørende lenestol, til bare meg! Jeg kunne delt den med en dachs som i interiørbladene. Og selvfølgelig skulle jeg hatt et vakkert ullpledd over meg og ei god bok i hånda, evt. Kindle.



Ellers i rommet, ville jeg hatt én grønn plante, et akvarium og en tavle med bilder av ting jeg liker. Jeg skulle også ha en elektronisk ramme emd bilder av alle jeg er glad i. Godt fornyet stue!

Innlegget er sponset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar