Follow on Bloglovin

onsdag 24. september 2014

Tøffelhelt?

Jeg går for tøfler hvis jeg først skal gå for noe annet enn strømpelessen (der er jeg tryggest, for da har jeg bakkekontakt). Jeg har store problemer med å ikke vite hvor i rommet jeg er. Jeg vet du ser meg i hjørne av sofaen, men likevel, er ikke dette nok. Jeg må krølle bena sammen og plante dem i gulvet. Er jeg et tre? Definitivt ikke. Jeg har ikke fargerike blader. 

Tøfler går Arne og Carlos for også og kan bli den nye strikkefassjotten. Først var det julekuler. Deretter strikkedukker og så mange plagg. Jeg har selv strikket et Arne og Carlos-skjørt med reinsdyr og selbustjerner. I år kommer tøflene: 30 tøfler, ett grunnmønster. Forlag: Cappelen Damm. Boka er allerede utsolgt, men kanskje har du sikret deg den? Nytt opplag er på vei. Går du med? 
Jeg lurer på om jeg er helt tøffel, eller tøffelhelt. Jeg er sliten som en tøffelsåle, og prøver desperat å følge etter de jeg er glad i. Tøffelhelter føyer seg. Gjør jeg? Jeg tror at et sted på veien gav jeg opp. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar