Follow on Bloglovin

mandag 27. oktober 2014

Jeg hoppet over søndagen

Søndager, er det smakebit på søndag i bloggen Flukten fra virkeligheten. Jeg hoppet over. Jeg klarte ikke lese, og dermed hadde jeg ingen smakbit å dele. Jeg tenkte jeg skulle åpne en av bøkene jeg leser i, men det ble ikke noe av. Jeg hoppet fra side til side som en kengeru. Og barnet bar jeg i en lomme på magen. 
modell: irrealdoll enyo

Hva? Jo, barnet. Jeg var barn i går. Et lite barn som måtte beskytte meg mot alt og alle, være vrang og rett og slett bare...være meg. Jeg hadde nok med det. Og har nok med det. 

Når rett skal være rett. Jeg leste riktig nok noe. Svenskt Tent. Det er en interiørkatalog på svensk om Svenskt Tent som som er et innredningsforetak i Stockholm. Jeg bladde og koste meg. 

Apropos blad, det er jul i butikkene nå. Juleblader, idéblader, og det er julepapir og pepperkakedeig og pakkelapper. Til deg fra nissen. God jul! Det er under to måneder igjen. Har du smakt marsipan enda? 

1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg har ikke så mye som vurdert marsipantest enda, men har jo registrert at det er på plass i sjokkselgerne... Jeg har heller ikke kjøpt noen av julebladene, men kjenner jeg meg rett, kommer jeg til å gå på en liten smell i så måte- enda jeg VET jo at jeg kan finne fram de fra i fjor og forfjor og året før der, og idéene er ofte ganske like...
    Jeg er ikke spesielt glad i jula egentlig, jeg er mer glad i tida før jul, det er da jeg koser meg- eller tenker at jeg skal kose meg... Foreløpig er det bare varmt og vått ute, så inntil videre holder jeg fast på at det er høst.

    SvarSlett