Follow on Bloglovin

lørdag 18. oktober 2014

leading zero

Jeg var på norsk språkråd sin side for å finne dagens avløserord. Siden det er lørdag, ville jeg ha noe på bokstaven L. Bankkortet mitt er misbrukt, og jeg fikk sperret det. Heldigvis. Men ikke noe ord passet bedre enn leading zero akkurat nå. På norsk kan vi visst si ledende null eller forhåndsstilt null.

Nå er det utrolig vanskelig å konsentrere seg. Både om bøker og bokhyller og foto og blogg. Jeg er hyperstressa, men veldig lettet over at jeg oppdaget dette. Men jeg vil gjerne få sendt inn dokmentasjon så raskt som mulig, men antakelig får jeg ikke gjort dette før mandag. Men alt er sperret og i orden....jeg må slå meg til ro, men har mest lyst til å slå meg hardt i hodet, for det er så utrolig stresset, hodet mitt, og jeg kjenner meg på en karusell. Og, jeg vil bare hoppe av.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar