Follow on Bloglovin

onsdag 5. november 2014

God jul!

Jeg vet jeg er tidlig ute. Men nå kan jula bare komme. Jeg blir syk av å vente, fordi jeg vet jula kan bli vanskelig for de som er glad i meg. Så i ventetiden...: Jeg har alt åpnet noe som skulle være til jul. Jeg er som et barn i førjulstiden, men handler som en voksen. Jeg kjøper inn til alle, med omtanke og giverlyst. Julefrimerkene kommer straks. Posten inviterer til presselansering av årets julefrimerker torsdag 6. november. Det betyr, det er tid for julekort. Jeg får nok ikke sendt det i år, men jeg bruker kanskje postens app til å lage ett eller to som sendes ut. 

Det blir nok noen bøker under treet fra meg, såpass kan man si uten å røpe for mye. Jeg har også bestilt flere andre gaver alt. Jeg har ordnet til bror og samboer, tantebarn, to venninner og foreldre. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å ordne mer. Og jeg må ikke glemme hundene!

Har du begynt på julegavene? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar