Follow on Bloglovin

lørdag 8. november 2014

Resultat fra Bergen

I natt fikk jeg mail fra Bergen. Det var i alle fall natt for meg. Dialogkonferansen hadde gått kjempefint og foredraget til meg og redaktøren hadde gått veldig bra. Hun hadde lest "Monotoget til Bergen", en tekst av meg, et reisebrev, og vist powerpointen min som er en personlig presentasjon. Et lite foredrag. 

Flere hadde bedt de hilse til meg. Til meg? Ja, nettopp meg. Det er rart. Og dagen før, le tidsskriftet jeg har flere tekster i lansert. Det er en spesialutgave med høydepunkter fra årene som har gått, og noen tekster om det å skrive. 

Vil du kjøpe og sikre deg et eksemplar av boka? Den kan bestilles for 79 for alle interesserte. Jeg lover at det har vært mange flinke skribenter opigjennom du får et tilblakeblikk på. http://www.kkph.no/litteratur/bestill-tidsskrift/ Jeg gleder meg til å lese boka selv. Det er mange skribenter jeg gjerne tar et gjensyn med. 

Hva gjør du i dag? Jeg skal ta litt bilder. Og kanskje skrive litt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar