Follow on Bloglovin

mandag 22. desember 2014

22. desember

Bitteliten dag i et helt år. Bittelille julaften. Roen begynner å senke seg. Det er to dager til julaften. Selveste julaften. Presangene ligger klare. Nesten i alle fall. 

Her er dagens luke: 
Ny jul. Gammelt nyttår. Lange memoarer.

Bittelillejulaften hadde ikke plass til bøker. Jeg har sett en film. Temple Grandin. Jeg er så glad i den filmen. Og vi så den sammen. Jeg og legen min. Det var et viktig stykke førjul. Og jeg hadde gledet meg lenge. Kvelden er så bitteliten at etter dusj var det ikke så mye tid igjen. Til annet enn litt julemusikk. Can´t wait to see those faces synger Chris i Driving home for Christmas. 

Jeg gleder meg til de jeg er glad i åpner pakkene for meg. Jeg har på meg nye tøfler og sitter i gode ullpledd. Driving home for Christmas. I alle fall i ørene og mellom ørene sitter tankene og det er tanken som teller. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar