Follow on Bloglovin

mandag 19. januar 2015

Elle melle deg fortelle

I dag har jeg bestemt meg for å bli ferdig med boka om Undis Brekke. Jeg skal også gjøre ting jeg ikke pleier å gjøre. Som å se på klær. Bare for å tvinge meg til å gjøre det noen andre på min alder ville gjort. Kanskje særlig om de gikk opp eller ned i størrelse. Elle melle mellom alle butikkene, så starter jeg med trauste Ellos som har noe for alle og enhver. 



Videre skal jeg si hva jeg mener om bloggere som kopierer andre bloggere. Og bloggere som utnytter en annen. Men jeg tror disse setningene holder om det. Noen ting får man holde for seg selv. 

Jeg sitter som et barn med en myk pony fra Build a bear i armene. Den gir meg tryggheten jeg mangler. Den klarer det ikke helt, men hjelper litt. Litt er bedre enn ingenting. Og ingenting er noen ganger alt. Har du tenkt på det? Jeg går meg vill nå. I min egen skriving. Skrive seg vil. Og i ville vesten, der sitter du med skjorte under. 

Hvordan er din mandag? 

Min er litt tom, for legen min er syk og samtale utgår. Men jeg skal prøve å lese ferdig Undis og kanskje skrive bokanmeldelse. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar