Follow on Bloglovin

fredag 16. januar 2015

God morgen

Det er lørdag. Morgenstund har gull i munn. Hva er egentlig gull? Et gullkorn? 

Jeg våknet altfor tidlig i dag (er du våken?) og mange ganger gjennom natta mi. Halv sju spratt jeg opp i pysjen. Jeg kjenner bena i kroppen og kroppen i bena. Jeg har blodsmak i munnen og snart er det måltid. Om 50 minutter kanskje. 

I dag får jeg besøk, klokken 12. Jeg blogger etter besøket. Det er nemlig bursdagsbesøk for i morgen har jeg bursdag. Jeg blir enda et år eldre som man jo blir på bursdager. 

Jeg er spent på pakkene under treet. Men det er ikke noe tre, for julen er pakket bort. Jeg kjenner meg som en katta i nissesekken. Jeg ble aldri det jeg skulle. Men jeg gjør så godt jeg kan. Det skal gudene vite. Eller Buddah. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar