Follow on Bloglovin

onsdag 14. januar 2015

Gravid?

Jeg er gravid: Med en bok i magen. Ingen baby som sparker, bare en liten bok. Om å være meg. Om den vil bli publisert? Det vet jeg ikke enda. Den har blitt på over 60 sider utkast sålangt. 

Apropos gravid, omtrent på denne tiden av året, kom jeg til verden. Jeg vet ikke om jeg gråt. Men babyer gråter jo. Og skriker om alt de trenger. De er flinke sånn. Babyer. 

Jeg er heldig å kjenne en baby. Siden jeg må handle alt på nett, blir jeg alltid glad når jeg kommer over flere nettsteder som selger ting jeg vil gi i gave. I dag var det boozt.com, de har jo klær til store også, men også babyklær og det var jeg ikke klar over. 

I dag har jeg tatt bilder av kids i dukkeform. Jeg vet ikke helt hvor gamle de ville vært som mennesker. De bruker i alle fall små klær. Og alt til dem er i miniatyr. Jeg liker å gi dukkene liv. Disse dukkene er laget av Irrealdoll. Her er fjeset til den ene og serien kalte jeg Let´s face it: 




Jeg vil lære mer om Japan og buddhisme. Og om Pokémon. Han som laget pokémone har asperger. Visste du det? Jeg vil gjerne ha Pokémonkort om noen har å avse. 

Hva gjør du en mandag? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar