Follow on Bloglovin

lørdag 24. januar 2015

Tanker, ord, følelser - en lørdag

Det skulle vært lørdagsgodt og lørdagsrevyen. Det er ingen av delene. Og har ikke vært det på Gud vet hvor mange ord. Du skal ikke misbruke Guds navn. Unnskyld. 

Jeg skriver. Jeg tar bilder, redigerer og skriver. Og føler og lever og er. Her. Og det er så fryktelig vanskelig. Jeg blir så lett overveldet. 

Hva er det med meg som det ikke er med andre? Jeg vet jo, men likevel, hvorfor skal det være så vanskelig å bare være i samspill med alle disse andre? Hvorfor må jeg havne på ulike lag - hele tiden? Hvorfor må jeg havne i krig når jeg ikke føler kjærlighet? Hvorfor må jeg lage hat?

I morgen er det spalten smakebit på søndag. Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. 

(Modellen på bildet er en Magic mirror dukke. Teksten datt ut av hodet mitt akkurat nå.) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar