Follow on Bloglovin

torsdag 19. februar 2015

Gi det med ord

innlegget er sponset via sponsetblogg.no. 
I dag har jeg bestilt et smykke i bursdagsgave. Det er mansjettknapper med teksten Legendary. Jeg fant de hos Hjertesmykke.no. De er svarte med hvit skrift, akkurat som på tastaturet mitt. Hjertesmykker er smykker med mening. Noe av overskuddet går til barn som fortjener en ekstra oppmerksomhet. Jeg liker ideen, og jeg liker butikken, for i butikken er det smykker fulle av ord som I love you to the moon and back. Sånne små oppmerksomheter, skaper smil i hverdagen. Og vi har flest hverdager. Det er en fin oppmerksomhet til farsdag, bursdag, morsdag, en viktig dag for en god venn eller kjæresten osv., som man kan ta med seg inn i hverdagen etterpå. Neste invistering blir til svigersøster, tror jeg. Her er de jeg bestilte i dag: 
Fine? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar